Bläck, shopping & lite städning

Idag har jag varit på stan med ronyafer och lisa, det blev att boka tatueringstid för min efterlängtade ros!
Den 10 februari blir det alltså att lägga sig under nålen igen. Åh va jag längtar!
Det blev lite men dyr shopping eftersom det behövdes strumpbyxor, smink och hårprodukter
vilket alla tre är svinäckligt dyrt, sjukt irriterande.
Vi åt himla god middag tillsammans med tess, dedi missade oss totalt för hon gjorde pepparkakshus...
INTE okej någonstans

Just nu är det tvätt och lite städning som gäller
dock börjar ju klockan bli ganska mycket nu och jag har redan varit trött i en massa timmar.
Imorgon hoppas jag på myskväll med dedson!


Kommentarer
Postat av: dedi

du kan få smaka av mitt pepparkakshus när det ska krossas (L) då kommer du ångra dina ord!



imorgon ska vi ha sexxxxx

2009-12-03 @ 22:58:29
URL: http://dedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0