Please, please, please let me get what I want

Av någon anledning har jag börjat lyssna jättemycket på filmmusik
alltså sånna lite äldre låtar som man ofta bara lyssnade på när de va med i filmer.
Jag älskar soundtracket till This is England t.ex. det är så jävla bra!
Gammal underbar reggae och lite gammal poprock.
En annan film som har stört bra soundtrack är Lords of dogtown
rock a la 70-talet är aldrig fel, aldrig någonsin.
500 days of summer har också helt fantastiskt soundtrack
jag gillar t.o.m den franska låten, helt otroligt!

Nu ska jag äta choklad, dricka fanta och kolla på Alpha dog
Puss i vecket


Kommentarer
Postat av: fikus

hahahahha ååååh puss i vecket <3

2009-12-06 @ 23:13:37
URL: http://erikabergvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0